1) BEDRE BUNDLINJE
I bliver simpelthen bedre til at løse jeres opgaver, så I spilder mindre tid og laver færre fejl, og det har en direkte indflydelse på jeres resultater
2) BEDRE ARBEJDSMILJØ OG MEDARBEJDERTILFREDSHED
I kommer til at bruge tiden på det, der er sjovt ved jeres arbejde, frem for at bruge tiden på at rykke for svar eller rette op på fejl, og det gør det kollegiale samarbejde bedre.
3) BEDRE KUNDEOPLEVELSER
Når I har styr på de interne linjer, så vil kunderne helt automatisk opleve en bedre kundeservice. Det gælder både, når de henvender sig til jer første gang, og hvis de skulle have behov for at henvende sig med en reklamation eller en anden udfordring, som er opstået. Og hvem kan ikke godt lide god kundeservice og få løst sine udfordringer hurtigt og smidigt?
Hvis du er som de fleste af mine kunder, så vil jeg gætte på, at du oplever en (eller flere) af disse ting:
- I aldrig føler I når i bund og bunkerne vokser og vokser
- I hopper fra den ene opgave til den anden – uden egentlig at blive færdig med noget
- I ofte skal følge op og rykke for svar - eller bruger tiden på at rette fejl eller finde informationer selv
- Kunderne eller borgerne må henvende sig flere gange, for at få svar på deres spørgsmål (av – jeg ved godt at den gør ondt)
- I Ikke har indflydelse på, hvor mange og hvilke opgaver, der lander på jeres bord hver dag
- Mange af jeres opgaver, er HASTER og brandsluknings opgaver
- En APV eller trivselsundersøgelse ikke har helt så pæn en score, som I godt kunne tænke jer
- At I har så travlt, at I ikke har ordentlig tid til at spørge ind til kollegers ve og vel både fagligt og personligt – selv om I virkelig gerne vil interessere jer for hinanden
Tillykke! Du er landet det helt rette sted.
For det er lige præcis det, jeg hjælper jer med at løse.
Og løsningen er – i langt de fleste tilfælde – at I lærer at prioritere det forpligtende samarbejde mindst lige så meget, som I prioriterer de individuelle præstationer.
Hvorfor?
Forestil dig musikere i et band eller orkester. De er alle sammen dygtige. Men de har hver især kun fokus på deres egen stemme i musikken. De spiller ikke i samme tempo eller toneart.
Resultatet?
Musikken lyder ad pommeren til – og du som publikum går hurtigt hjem og bruger din tid på noget
Og sådan er det også hos dig!
Dine kunder eller borgere kan også høre, når det organisationen ikke fungerer, og hvis de kan, finder de en anden udbyder med en bedre service.
Derfor skal du vælge Merethe Klint:
Merethe Klint er organisationskonsulent med et musisk mindset.
Merethe Klint har siden 2007 hjulpet flere tusind ledere og medarbejdere med at skabe bedre resultater, ved at lære dem at fokusere (mindst) lige så meget på samarbejdet som på den individuelle performance.
Hun har arbejdet med organisationer som A. P. Møller - Mærsk, Rigspolitiet, Kulturministeriet, Region Sjælland, Bahne, Cirkel K og COOP og fra 2012 har hun været fast tilknyttet som konsulent for Ledernes KompetenceCenter.
Hun har en stærk faglighed inden for ledelse, organisationskultur, arbejdsmiljø og projektledelse (med et tvist af Prince2 ®). Og så er hun først og fremmest musiker, har et musisk mindset og er uddannet Cand. mag. i musikvidenskab
Med Merethe Klint får I altid et forløb, som er målrettet jer. Det er uanset om det er et kortere foredrag, en workshop på 3-4 timer eller et 1-2 dages seminar.
Hun sætter en ære i at dykke ind i den virkelighed, der er jeres, så I altid går hjem med ny inspiration og viden til, hvordan I styrker jeres resultater, jeres arbejdsmiljø og jeres kundeoplevelser.