Referencer

Referencer

"/html/com_content/category/blog_item.php" TEST NU

Kursist

Kursist
Kursist
Mind the Gap(s) | Forretnings- & Organisationsudvikling - Logo

Verdensklasse formidler og et engagement i forhold til undervisningen, som smitter af på mig som kursist.   

Der er langt imellem så dygtige formidlere, og det her var en af "stjernerne" - nok noget af det bedste jeg har oplevet ift. til undervisning, didaktik og remediering af vanskeligt tilgængeligt stof

Kursist - 2020

"/html/com_content/category/blog_item.php" TEST NU

Anne Reinholdt

Anne Reinholdt
Anne Reinholdt
Mind the Gap(s) | Forretnings- & Organisationsudvikling - Logo

Vi oplever, at projektlederuddannelsen med Merethe som underviser har givet medarbejderne nye metoder og modeller til bedre planlægning og gennemførsel af både store organisatoriske projekter og daglige opgaver.  

I efteråret 2018 stod Merethe for en intern projektlederuddannelse hos Gigtforeningen. Det var et virkeligt udbytterigt forløb, hvor Merethe på knap to måneder inspirerede og motiverede de 15 medarbejdere til at opbygge et fælles sprog og tilegne sig en ny værktøjskasse. Dette har vi hos Gigtforeningen et år efter eksamen fortsat stor gavn af.

Anne Reinholdt, Kommunikationschef
Gigtforeningen

"/html/com_content/category/blog_item.php" TEST NU

Dagmara Maria Breinholst

Dagmara Maria Breinholst
Dagmara Maria Breinholst
Mind the Gap(s) | Forretnings- & Organisationsudvikling - Logo

Jeg har nærmest været lykkelig over, at kunne tilegne mig så meget viden på så kort tid.   

Merethe har et ekstraordinært engagement, og har imponeret mig med sin evne til at formidle viden via en meget inspirerende undervisning. Merethe er ekstremt god til at fange publikum, og er samtidig en meget varm og positiv person.

Dagmara Maria Breinholst, Manager
Randstad

"/html/com_content/category/blog_item.php" TEST NU

Anne Høygaard Egebjerg

Anne Høygaard Egebjerg
Anne Høygaard Egebjerg
Mind the Gap(s) | Forretnings- & Organisationsudvikling - Logo

Merethe Klint knows how to make the whole team listen to her, while she takes control and guides them, ensuring that they all train, perform and shine!  

Anne Høygaard Egebjerg, Global Lead Data Governance
Haldor Topsoe A/S

"/html/com_content/category/blog_item.php" TEST NU

Leder, beskæftigelsesområdet - Lederseminar - reference

Leder, beskæftigelsesområdet - Lederseminar - reference
Leder, beskæftigelsesområdet - Lederseminar - reference
Mind the Gap(s) | Forretnings- & Organisationsudvikling - Logo

Dette er et af de første kurser, jeg virkelig føler, har inspireret mig, og hvor der er noget motivation for at implementere nye redskaber i arbejdet.

Merethe Klint fangede mig på en måde, som var fed. Gode koblinger til hverdagen og brugbar information. Dejligt at være afsted en hel dag og ikke føle, at man har ”spildt tiden”

Leder, beskæftigelsesområdet - Lederseminar

"/html/com_content/category/blog_item.php" TEST NU

Frank Bager - Reference

Frank Bager - Reference
Frank Bager - Reference
Mind the Gap(s) | Forretnings- & Organisationsudvikling - Logo

Efter at have været på kursus hos Merethe sparer jeg meget af både min egen og andres tid og energi, og jeg er blevet langt mere effektiv i min opgaveløsning.

Jeg kan anbefale Merethe i enhver salgsorganisation. Sælgere stikker i alle retninger, og målet helliger midlerne. Merethe får mig til med sin struktur klart at definere mål/delmål og vejen hen til målet - både i forhold til hvad og hvornår der skal leveres og i forhold til hvem, der skal involveres.

(og med til historien hører, at Frank faktisk var lidt lunken overfor deltagelse på mit kursus i første omgang...)

Frank Bager
Client Manager
AFA JCDecaux

"/html/com_content/category/blog_item.php" TEST NU

Odense Kommunes Kontaktcenter

Odense Kommunes Kontaktcenter
Odense Kommunes Kontaktcenter
Mind the Gap(s) | Forretnings- & Organisationsudvikling - Logo

Kan kun anbefale at lave aftale med Merethe Klint i forhold til at få større bevidsthed om, hvordan stemme og krop bruges bedst muligt, når opgaven primært er at tale med borgere/kunder i telefonen.

I Odense Kommunes Kontaktcenter har 21 medarbejdere efter 1/2 dag introduktion i brug af stemme og krop, med forskellige øvelser ift. opvarmning, tonalitet, kropsholdning samt brug af rigtige “stemmemuskler” og efterfølgende personlig vejledning nu fået endnu mere nyttig viden og metoder til at optimere på områderne. Vi er alle meget glade for det udbytte, vi har fået, og jeg kan varmt anbefale Merethe Klint

Jesper Poniewozik Clausen - Odense Kommune

SKAL VI BYTTE?

DU FÅR: Mine 3 bedste råd til at få

→ Bedre trivsel
→ Større arbejdsglæde
→ Højere kundetilfredshed

(og som følge af det: Bedre bundlinje)

JEG FÅR: Din email-adresse.


Samtidig får du frit abonnement på mit nyhedsbrev om organisationsudvikling og ledelse

*Skal udfyldes