Referencer
"/html/com_content/article/max900px.php"

Odense Kommunes Kontaktcenter

Odense Kommunes Kontaktcenter

Mind the Gap(s) | Forretnings- & Organisationsudvikling - Logo
Odense Kommunes Kontaktcenter

Kan kun anbefale at lave aftale med Merethe Klint i forhold til at få større bevidsthed om, hvordan stemme og krop bruges bedst muligt, når opgaven primært er at tale med borgere/kunder i telefonen.

I Odense Kommunes Kontaktcenter har 21 medarbejdere efter 1/2 dag introduktion i brug af stemme og krop, med forskellige øvelser ift. opvarmning, tonalitet, kropsholdning samt brug af rigtige “stemmemuskler” og efterfølgende personlig vejledning nu fået endnu mere nyttig viden og metoder til at optimere på områderne. Vi er alle meget glade for det udbytte, vi har fået, og jeg kan varmt anbefale Merethe Klint

Jesper Poniewozik Clausen - Odense Kommune

SKAL VI BYTTE?

DU FÅR: Mine 3 bedste råd til at få

→ Bedre trivsel
→ Større arbejdsglæde
→ Højere kundetilfredshed

(og som følge af det: Bedre bundlinje)

JEG FÅR: Din email-adresse.


Samtidig får du frit abonnement på mit nyhedsbrev om organisationsudvikling og ledelse

*Skal udfyldes